Değişimler & İadeler

BOBBI BROWN ONLINE MEMNUNİYET GARANTİSİ

Bobbi Brown Online ‘dan aldığınız ürünlerden memnun olmadığınızda, iade etmek veya değiştirmek istediğinizde sipariş onay mailinde paylaşılan «Satış Sözleşmesi»ndeki koşullar geçerli olacaktır. Benzer durumlarda musterihizmetleri@bobbibrown.com.tr mail adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

İade/ Değişim Talimatları

Bobbi Brown Online'dan satın alınan ürünlerin iadesi ve değişiminde, lütfen aşağıdaki adımları takip edin:

  • Faturayı ve iade etmek istediğiniz ürünleri kolinin içine koyarak aşağıdaki iade adresine gönderin:

    Bobbi Brown Online
    OGLI Depo - İade Departmanı
    Orhanlı Orta Mahallesi Atayolu Caddesi Öztaş Sokak
    No:4/1 F Blok Tuzla / İstanbul
  • Tarafınızdan gönderilen gönderimlerin ulaşım sırasında kaybolmasından sorumluluk kabul edilmemektedir. İade nakliye ücretleri iade edilemez.
  • Eğer sipariş hasarlı ulaşırsa, lütfen Hasarlı Ürünlere bakınız
  • İade işlemleri süreci 7 ile 10 iş günü sürmektedir.

İadeler ve değişimler ile ilgili herhangi bir sorunuz olduğunda, 0850 250 1792 numaralı telefondan ya da musterihizmetleri@bobbibrown.com.tr email adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

BobbiBrown.com.tr Hediye Çeklerinde değişim ve iade gerçekleşemeyeceğinizi belirtmek isteriz.

Hasarlı Ürünler

Siparişiniz ulaştığında, nakliye sırasında meydana gelebilecek herhangi bir hasar için paketi kontrol edin. Nakliye paket kartonunun nakliye sırasında aşınması normaldir; ancak eğer nakliye sırasında ürün(ler) hasar gördüyse lütfen kutuyu, ambalajları ve ürünleri muhafaza ederek hemen bizimle irtibata geçiniz.