Ara

Sıkça Sorulan Sorular

Genel Sorular

Siparişim nerede?

Sipariş durumuna ve sipariş geçmişine , giriş yaparak ve hesabınızı görüntüleyerek erişebilirsiniz. Durum güncellemeleri için bize 0850 250 1792 numaralı telefondan ulaşabilir ya da musterihizmetleri@bobbibrown.com.tr adresine email gönderebilirsiniz.

Bir ürünü iade edebilir ya da değiştirebilir miyim?

Bobbi Brown Online ‘dan aldığınız ürünlerden memnun olmadığınızda, iade etmek veya değiştirmek istediğinizde sipariş onay mailinde paylaşılan «Satış Sözleşmesi»ndeki koşullar geçerli olacaktır. BobbiBrown.com.tr'den aldığınız ürünü değiştirmek veya geri vermek istediğinizde, lütfen buraya tıklayın ve adım adım açıklamaları takip edin. Bobbibrown.com.tr hediye çeklerinin değiştirilemez ya da iade edilemeyeceğini hatırlatmak isteriz.

Uluslararası gönderim yapabiliyor musunuz?

BobbiBrown.com.tr Türkiye dışına gerçekleştirilen siparişleri gerçekleştirememektedir. Bundan dolayı üzüntümüzü belirtmek isteriz.

Siparişimi nasıl değiştirebilir ya da iptal edebilirim?

Lütfen bize siparişi verdikten sonra 1 saat içinde 0850 250 1792 No'lu telefon numarasından arayın. Değiştirme ya da iptal etme talebiniz doğrultusunda elimizden geleni yapacağız. Bir sipariş işlendiğinde onun iptal edilemeyeceğini ya da değiştirilemeyeceğini hatırlatmak isteriz.

Neden benim favori ürünüm artık satılmıyor? Onu hala satın alabilir miyim?

Ürün satışının durması ya da yeni bir ürünün piyasaya sürülmesi o ülkedeki müşteri tercihleri ve satın alma davranışları göz önünde bulunarak karar verilir.

Satışı durdurulan bir ürünün tekrardan satın alınması konusunda bilgi almak için, şirket merkezimize Pazartesiden Cumaya 9:00- 18:00 saatleri arasında 0850 250 1792 nolu telefondan ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetleri size destek vermekten mutluluk duyacaktır.

İçerik listesine nereden ulaşabilirim?

Belirli Bobbi Brown ürünleri için içerik bilgisine sahip olmak isterseniz, 0850 250 1792 Nolu telefondan Müşteri İlişkileri ekimize ulaşabilir(Pazartesi-Cuma 09:00-18:00 arası) veya Bize Ulaşın sayfasında bulunan Ürün Takviyesi butonuna tıklayarak "İçerik Hakkındaki Endişeler/Sorular" kısmından bize email atabilirsiniz.

Deneme ürünleri gönderebilir misiniz?

Deneme ürünleri genel dağıtıma tabi değildir. Deneme ürünleri online alışverişinizi tamamlarken mevcuttur. Eğer hangi ürünün sizin için uygun olduğu konusunda emin değilseniz, uzman önerileri ve tavsiyeleriyle size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Firmanız hayvanlar üzerinde test yapıyor mu?

Müşterilerimizin güvenliği bizim en büyük önceliğimizdir. Hayvanlar üzerinde test yapılmamasını sağlayan gelişmeleri ve müşterilerimize en yüksek güvenlikte ve kalitede ürünleri sunmak için gönüllü testlerden yararlanıyoruz. Ürünlerimizi ve ürün içeriklerimizi hayvanlar üzerine test etmiyoruz, ayrıca yasaların gerektirmediği koşulda başkalarından da bizim yerimize test etmelerini istemiyoruz.

Kozmetik güvenliğin hayvanlar üzerinde test yapılmamasını sağlayan methodlarla yapılabileceğini gösteren ilk kozmetik şirketlerinden biri olmaktan gurur duyuyoruz. Kozmetik ürünlerin ya da içeriklerin güvenilirliğini doğrulamak için hayvan testlerinin gereksinimine inanan bazı ülkeler bulunmaktadır. Şirketimiz ve markalarımız tüm kozmetik ürünleri ve içerikleri üzerinde gerçekleştirilen hayvan testlerinin ortadan kalkması konusunda özveri ile çalışmaktadır. Kozmetik ürünlerinin ya da içeriklerinin güvenilirliğini doğrulamak için hayvan testlerine ihtiyaç olmadığına inanıyoruz ve global olarak bu testlerin kaldırılması ve alternatiflerin kullanılması konusunda teşvik etmekteyiz.

Daha fazlasını öğrenmek için: http://bit.ly/1kUEwld

Gelin makyajı ya da kişisel makyaj için randevular sunuyor musunuz?

Tüm Bobbi Brown noktalarında Bobbi Brown Makyaj Artistleri hizmet sunmaktadır. Profesyonelce eğitilmiş Bobbi Brown Makyaj Artistleriyle çalışma şansı randevularda size sağlanmaktadır. Eğer isterseniz, bizimle konuşabilir, bize email atabilir ya da Bobbi Brown Online Makyaj Artistleri ile konuşarak özel günleriniz için size ipuçları ve öneriler sunmalarını sağlayabiliriz.

Bobbi Brown satın alacağım en yakın noktayı nasıl bulabilirim?

Bobbi Brown'un mevcut olduğu en yakın mağazayı/noktayı bulmak için Mağaza Bulucu'suna erişin.

Paketlerinizdeki semboller ne anlama gelmektedir?

Kozmetik etiketlerini anlamanın/yorumlamanın karmaşık olduğunu biliyoruz. Bu nedenle bu Kılavuzu oluşturduk ve etiketlerimizde yer alan birçok sembol ve açıklamanın yorumlanması konusunda size yardımcı olmak istedik.

Yüzyıllardır kozmetik ürünleri milyonlarca insana mutluluk ve güzellik sunmaktadır. Bugün, makyaj, cilt bakımı, saç bakımı ve parfüm gibi geniş bir yelpazede ürün seçeneği sizin güzel görünmeniz ve hissetmeniz için kullanılmakta. Farklı amaçları olan, farklı faydalar sağlayan ve farklı içeriklere sahip benzersiz ve etkili birçok seçenek bulunmaktadır. Biz kozmetik etiketlerini yorumlamanın karmaşık olabileceğini biliyoruz. Bu nedenle bu Kılavuzu oluşturduk. Bu kılavuz favori ürünlerinizin üzerinde bulunan çeşitli sembolleri ve açıklamaları anlamanız konusunda yardımcı olacaktır.

Daha fazla bilgi için, buraya tıklayın.

Bobbi Brown Makyaj Artisti olmak için nasıl başvurabilirim?

Bobbi Brown Makyaj Artisti olmak ve daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya tıklayın.

Emailime gelen bültenleri alamıyorum; Internet Servis Sağlayıcım spam mailleri filtreliyor. Bu filtreler almak istediğim mailleri de engeller mi?

Evet, engelleyebilir. Spam filtreleri istenen mailleri ve istenmeyen mailleri kısıtlayabilir. Eğer Internet Servis Sağlayıcınız(ISP) veya E-posta alıcınız e-postaları bloklamalar için filtreler kullanıyorsa, bu almak istediğiniz maili de etkiliyor olabilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızı düşünüyorsanız, e-posta programınızın yardım bölümüne danışınız veya internet servis sağlayıcınız ile iletişime geçerek emaillerinizi bloklayan ya da filtreleyen ayarları düzenleme konusunda destek alınız. Eposta adresimizi adres defterinize ekleyebilirsiniz. Bu Bobbi Brown Online siparişleriniz ile ilgili gelecekteki tüm yazışmaların kabul edilmesini sağlayacaktır. Sorularınız için 0850 250 1792 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Kredi kartı bilgilerimi online olarak paylaşmak istemezsem ne yapmam gerekmektedir?

0850 250 1792 nolu telefondan arayarak siparişinizi verebilirsiniz. Online Müşteri Hizmetleri Uzmanlarımız 7/24 size yardımcı olmak için bulunmaktadır.

Bobbi Brown ile paylaştığım bilgiler başkaları tarafından da görüntülenebilir mi?

Gizliliğinizi korumanıza saygı duyuyoruz. Bizimle paylaştığınız bilgiler sizin onayınız olmadığı takdirde üçüncü bir partiyle paylaşılmaz. Güvenlik Politikamız hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya tıklayın.

İade/ Değişim Hakkında Sıklıkla Sorulan Sorular

Değişim politikanız nedir?

Bobbi Brown Online'dan aldığınız herhangi bir üründen memnun kalmadıysanız, değiştirebilir ya da iade edebilirsiniz. Talimatlar için buraya tıklayın.

İade ettiğim ürünlerin karşılığını almam ne kadar sürer?

Alınmasından itibaren iade paketleri 3-5 gün arasında işlenir. Hesabınıza tutarın geçmesi değişebilir ve bu banka ile ilgilidir. Detaylar için bankanıza danışabilirsiniz.

Bir ürünü değiştirdiğimde kredi kartımda iki işlem gerçekleşmekte- bunu açıklayabilir misiniz?

Bir değişim talep edildiğinde iki adımda tamamlanmaktadır.
1) Geri verilen ürün(ler) için bir alacak tahsil edilir.
2) Değişim yapılacak ürün(ler) için yeni bir sipariş işlenir.

Her değişim paketi için, hesabınıza iki işlem tanımlanır: değiştirilen ürün(ler) için bir alacak ve değişim yapılacak ürün(ler) için bir tutar.

Değişecek ürünün faturasının ödeme yetkilendirmesine bağlı olduğunu unutmayın ve bir kez onaylandığında hesabınıza hemen yansıyacaktır. Alacak işlemi ve değişimin fatura işlemi eş zamanlı olarak meydana geldiğinde, bankanın alacak sürecine bağlı olarak alacağın hesaba tanımlanması daha uzun sürebilir.

Yanlış ürün sipariş ettim/aldım, iade edebilir miyim?

Online siparişiniz istediğiniz gibi değilse, lütfen bize 0850 250 1792 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@bobbibrown.com.tr mail adresinden ulaşın.

Ürünüm hasar gördü. Ne yapmalıyım?

Eğer ürünü hasarlı bir şekilde teslim alırsanız, lütfen kutuyu,paketi ve tüm içerikleri muhafaza edin ve bize 0850 250 1792 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@bobbibrown.com.tr mail adresinden ulaşın.

Aradığınız yanıtı bulamadınız mı?

Bize 0850 250 1792 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@bobbibrown.com.tr mail adresinden ulaşabilirsiniz.