Ara
BOBBI'NİN HİKAYESİ
Herşey çok basit bir fikirle başladı - doğal görünümlü makyaj ve kendi dudağınız gibi görünen rujlar.
"Güzelliğin sırrı çok basit: kendin gibi ol."
1. BÖLÜM
BAŞLANGIÇ

Bobbi der ki; "Bobbi Brown markası ; taze, canlı ve modern güzelliğin diğer adı olmadan önce , New York'ta makyaj artistleri için doğal görünümlü makyaj kültürünü yarattı. "Bruce Weber, Bridgette Lacombe ve Patrick Demarchelier gibi fotoğraf sanatçılarıyla çalışırken cilt cilt gibi, dudaklar dudak gibi görünmeliydi. Maske gibi görünen bir makyajdan öte var olanı güzelleştirmek gerekiyordu.".

Bobbi için herşey cildini rahat hissetme isteği ile başladı. Bobbi diyorki ; "Ben gençken tıpkı o zamanların popüler modelleri gibi daha uzun, zayıf ve sarışın olmak isterdim.'Love Story' filmi aktristlerinden Ali McGraw'ı siyah saçları ve neredeyse belirsiz makyajıyla gördüğüm an onu çok beğendim. Makyaj stilim de böyle doğmuş oldu.". Makyaj artistiğini Boston'da Emerson College'da geliştirdikten sonra Bobbi profesyonel bir makyaj artisti olarak çalışmak üzere New York'a gitti.

2. BÖLÜM
DOĞAL DEVRİM

Bobbi on ruj rengini 1991'de New York Bergdorf Goodman'da lanse ettiğinde anında başarıya ulaştı. İlk gününde 100 adet ruj sattı - bu ilk ayda satmayı beklediği toplam adetti. Lansmandan sadece 4 yıl sonra Bobbi Brown Kozmetik Estée Lauder Şirketleri'ne satıldı ama hala markanın tüm kontrolü Bobbi'deydi.

Doğal görünüm tutkusuyla Bobbi çok fazla ve doğal olmayan makyajın hep uzağında durdu. "Seksenlerdeydik ve makyaj beyaz cilt, kırmızı dudaklar ve kontürlü yanaklardan oluşuyordu ve bu bana güzel gelmiyordu." diyor Bobbi. Doğal renk olmamasından sıkılan Bobbi kendi renklerini yaratmaya karar verdi. Bir kimyagerle çalışarak Brown Lip Color'ı geliştirdi: "dudak gibi görünen hatta daha da güzelleştiren ruj" ve onu dokuz renk daha takip etti.

3. BÖLÜM
PRETTY POWERFUL

Markanın kuruluşundan 20 yıl sonra Bobbi kadınların makyaj stillerini ve kendilerini nasıl gördüklerini vurgulamaya devam etti. 2010'da Bobbi "tüm kadınlar makyajsız da güzel görünürler, ama doğru makyajla güzelliklerini güçlendirebilirler" düşüncesinden ilham alarak Pretty Powerful kampanyasını başlattı. Bu kampanyanın reklamlarında hayatın içinden gerçek kadınlar vardı. 2013'te Bobbi kadınlar ve genç kızlar için global ve kâr gütmeyen bir yardımlaşma organizasyonu olan Pretty Powerful Kampanyası'nı lanse etti ve kadınları ve genç kızları eğiterek güçlendirmeyi hedefledi.

Bugün, Bobbi Brown Kozmetik bir kadın tarafından yaratılan ilk makyaj artisti markasıdır. Marka 60'dan fazla ülkede varlığını sürdürür ve Bergdorf Goodman, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale's, QVC, Sephora, Macy's, Lane Crawford, Harrods, Selfridges, Brown Thomas, Harvey Nichols, Isetan, Takashimaya, Le Bon Marche ve Douglas gibi exclusice katlı mağazalarda ve 75'den fazla markaya ait mağazada satışa sunulur.